Aan Elias, Dikke Deur

Gedag Kamermannetje Tonnie Elias (secretariaat.elias@tweedekamer.nl)

De Samenleving, U weet wel de ‘gewone man’, degene die U dus nooit ziet ! Ze zijn niet zo tevreden over zowel U alsook de prestaties van Uw partij als ik de ‘Peilings’ mag geloven ! Dat zal toch wel zijn reden hebben of denkt U van niet ? Ik denk dat het steeds maar buigen, mee knikken en hielen likken bij die ‘Kale’ Uw partij niet ten goede komt. Zegt U daar nu nooit iets van tegen Halve Zijlstra ? Dat zou wel heel makkelijk 5.000 pegels per maand verdiend zijn ! En Pegels verdienen, daar is toch waar het om gaat bij de VVD. De ‘gewone man’ zijn deel is de flexibele baan, bij verandering van baan loonsverlaging, voor de ouderen Pensioenkorting of geen indexering en dan worden de levensomstandigheden en het leefgenot ook nog eens naar de filistijnen geholpen. En dat allemaal om de export te bevorderen om de grote bedrijven, of er al niet genoeg gelikt is, de voeten te kunnen kussen. Veel Asielzoekers wil zeggen voor de ‘gewone autochtone man’ een Lager loon door arbeidsconcurrentie en voor de grootindustrieel meer winst. Ieder zijn deel, maar vind U dat eerlijk delen ? Kijk als je deze leugen van het belang van de ‘Export’ vaak genoeg brengt dan geloven de mensen dat wel zal de VVD gedachte zijn ! Een leugen vaak genoeg brengen, dat is dus afgekeken van Hr. Goebbels een welbekend persoon uit Duitsland. Naast ‘Afkijken’ bent U en Uw partij ook goed in ‘Wegkijken’ ! Vandaar, dat ik U het onderstaand volgende filmpje wil laten zien en ik verklap U bij voorbaat al, ofschoon er veel Astronauten bijzitten, het is geen Carnavalsoptocht uit Limburg ! U kunt nu niet meer zeggen:”Ich habe es nicht gewusst”!
Weet U als ik U zo zie rollen door het Kamergebouw, dan laat mij dat denken aan vroeger tijden. Vroeger keek ik graag naar Pipo de Clown. En U lijkt sprekend op ‘Dikke Deur’. Hij kreeg dan vlak voor het einde telkens een taartje en riep dan vrolijk ‘Pipo Koeien’ ! Wat roept U eigenlijk als op het eind van de maand U die 5.000 (netto) Pegels krijgt ?
Ik sluit altijd mijn brieven af met een wijsheid. Dit maal van Pipo zelf.
.
Dag Vogeltjes, Dag Bloemetjes, Dag Autochtone Kindertjes. Leef vandaag, want morgen is het misschien voorbij !
.

https://youtu.be/M9e967e4mu8

youtu.be
Invasion of Middle Eastern and African migrants in Obrezje Slovenia, 17:00 pm 20 octobre 2015.

Wauso

 

 

 


Wauso

Geef een reactie

